Miliardářka, dědička hotelového impéria a ikona popkultury Paris Hiltonová (43) se stala hlavní tváří nové kampaně prestižní značky spodního prádla Agent Provocateur. Kampaň představuje kolekci pro podzim a zimu 2024 a Paris Hiltonová v ní vystupuje v odvážných a smyslných modelech, které tuto luxusní značku proslavily. Pro mnohé to není jen módní událost, ale také potvrzení toho, že Paris Hiltonová stále drží krok s nejnovějšími trendy a nadále ovlivňuje svět módy a popkultury.
Návrat do centra pozornosti
Paris Hiltonová, která se do povědomí veřejnosti dostala již před dvaceti lety, se po období klidu vrací v plné síle. Kampaň pro Agent Provocateur je dalším důkazem, že tato ikona neztratila nic ze svého vlivu ani odvahy. Sama Hiltonová o spolupráci se značkou prohlásila: „Je to dokonalá pocta ikonické ženskosti. Agent Provocateur ve mně vždy evokoval sílu a eleganci, a připojit se k této značce je pro mě velkou ctí.“ Tato slova dokonale vystihují nejen její přístup k této kampani, ale i její dlouhodobé působení v módním a zábavním průmyslu.
Fotografie z kampaně ukazují Paris Hiltonovou v sérii luxusních a vysoce stylizovaných kousků spodního prádla, které podtrhují nejen její postavu, ale i odvážnou estetiku značky Agent Provocateur. Fotky okamžitě vzbudily zájem na sociálních sítích, kde fanoušci ocenili její sebevědomí a eleganci.
Sarah Shottonová: „Paris je dokonalá volba“
Kreativní ředitelka značky Agent Provocateur, Sarah Shottonová, si spolupráci s Paris Hiltonovou nemůže vynachválit. „Paris je sexy, odvážná a zároveň provokativní. Je úžasná,“ uvedla Shottonová a dodala, že pro Hiltonovou navrhla dokonce exkluzivní spodní prádlo na její svatební noc. Je jasné, že Hiltonová a Agent Provocateur našli společnou řeč a jejich spolupráce je přirozeným spojením luxusu, odvahy a elegance.
Paris Hiltonová: Od ikony k podnikatelce
Paris Hiltonová už dávno není jen bohatou dědičkou. Od začátků jako modelka se vyvinula v úspěšnou podnikatelku s vlastními kolekcemi parfémů, oblečení a šperků. Její parfémové řady se staly bestsellerem a celkem uvedla na trh přes dvacet různých vůní. Její osobní značka, která osciluje mezi módními trendy, zábavou a podnikáním, se stala symbolem luxusu a stylu pro miliony fanoušků po celém světě.
Její kariéra byla lemována nejen úspěchy, ale i kontroverzemi, jako když v roce 2003 na veřejnost uniklo její domácí video s tehdejším přítelem Rickem Salomonem. Tato událost paradoxně zvýšila její popularitu a otevřela dveře k dalším příležitostem v showbyznysu.
V roce 2003 také společně s Nicole Richie natočila kultovní reality show Zlatý holky, kde se obě pokusily o život na venkově daleko od luxusu. Show byla okamžitým hitem a definovala tehdejší popkulturu.
Nové album „Infinite Icon“
Hiltonová však nezůstává pouze u módy a podnikání. Již v pátek 6. září vydává po dvaceti letech své druhé studiové album s názvem Infinite Icon. Tento krok jen potvrzuje, že Hiltonová je stále všestranná osobnost, která se nebojí vrhnout do nových projektů. Její debutové album z roku 2006, Paris, získalo překvapivě dobré recenze a některé písně se dokonce staly hity.
Infinite Icon je příslibem návratu na hudební scénu s moderním nádechem, který kombinuje její jedinečný styl s trendy současné popové hudby. Očekávání jsou vysoká, protože fanoušci netrpělivě čekají, jaký zvuk a poselství přinese její nové album.
Osobní život a mateřství
Hiltonová se v roce 2021 vdala za Cartera Reuma, úspěšného podnikatele, a v roce 2023 oznámila narození dvou dětí, které jim odnosily náhradní matky. Roční syn Phoenix a dcerka London, která oslaví své první narozeniny v listopadu, jsou nyní středobodem jejího života. Hiltonová se netají tím, že mateřství pro ni znamená nový začátek a zcela novou kapitolu, kterou si užívá plnými doušky.
Paris Hiltonová však stále zvládá balancovat mezi osobním životem, mateřstvím a svou profesionální kariérou. Svým fanouškům ukazuje, že úspěch, rodina a osobní růst jdou ruku v ruce.
Ikona, která se neustále přetváří
Paris Hiltonová je živoucím důkazem toho, že i po více než dvou dekádách v záři reflektorů lze zůstat relevantní a vlivná. Její nová kampaň pro Agent Provocateur je nejen oslavou ženskosti, ale také připomínkou toho, že Hiltonová má stále co nabídnout – ať už ve světě módy, hudby nebo byznysu.
Kampaň pro luxusní značku spodního prádla jen potvrzuje její postavení jedné z nejvlivnějších osobností moderní popkultury. Z Paris Hiltonové se stala nejen podnikatelka, matka a ikona, ale také žena, která se dokázala přizpůsobit měnícím se trendům a neustále překvapovat své fanoušky. A to vše s šarmem a elegancí, kterou si dokáže udržet jen málokdo.